CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, March 12, 2008

TERIMA KASIH AYAH

Ayah, itulah panggilan yang ku panggil setiap hari. Namamu ayah sentiasa segar diingatanku. Di saat ini aku terlalu merinduimu. Ketahuilah ayah anakmu ini benar-benar berasa bangga kerana mempunyai seoran ayah sepertimu. Yang sentiasa menyokongku dari belakang. Yang sentiasa mendoakan kesejahteraan anak-anaknya dan sentiasa memberi nasihat yang sama setiap hari.

Tetapi…aku tau ayah, tujuanmu adalah untuk melihat anakmu ini hidup bahagia dan menjadi insane yang berguna. Terima kasih ayah, kaulah selama ini peniup semangatku, semangat untuk aku teruskan kehidupan ini dengan tenang dan sabar.

Kini aku sedar ayah, nasihat-nasihat yang kau berikan padaku itu amatlah berguna pada diriku. Kerana aku tahu ayah tetap sayang padaku buat selama-lamanya. Terima kasih sekali lagi di atas setiap pengorbanan dan kasih sayang yang kau curahkan padaku semenjak kelahiranku sehingga kini aku menjadi seorang terpelajar. Semoga hidup ayah bersama mama akan sentiasa diberkati Allah S.W.T. Terima kasih wahai ayah!

0 comments: